2019-09-12
Zmiany w grupie VUE.
Z początkiem września br. Wojciech Szymczyk (zdj. z lewej) awansował na
stanowisko Group Lead of Digital Product w VUE International. Jest to
nowo utworzone stanowisko w ramach centralizacji działań digitalowych
grupy VUE International, do której poza Multikino S.A. należą: Cinemaxx i
CineStar w Niemczech, The Space we Włoszech, VUE Netherlands oraz VUE
UK&Ireland.
Od teraz Wojciech Szymczyk będzie odpowiadał za realizację strategii
digitalowej we wszystkich kinach grupy VUE International, właściciela
Multikino S.A.
Do najważniejszych jego zadań będzie należało wypracowanie i wdrożenie
jednej, spójnej aplikacji mobilnej oraz rozwiązań płatniczych
pozwalających wykorzystać efekt synergii całej grupy.
- Multikino jest obecnie jedną z najbardziej zaawansowanych
digitalowo sieci kinowych w Europie. Cieszymy, że zostało to zauważone w
centrali VUE International i że Wojtek został pierwszym obcokrajowcem w
ramach powstającej struktury grupowej, który będzie współkierował
działaniami w digitalu
na poziomie międzynarodowym – wyjaśnia Mariusz Spisz
Commercial Director w Multikinie.
Wojciech Szymczyk ma 15 lat doświadczenia w obszarze digital.
Specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań e-commerce opartych
na bazach danych i skutecznym zarządzaniu wartością klienta (CVM). Z
Multikinem związany jest od 2012 roku, gdzie odpowiadał za sprzedaż
kanałami online (strona i aplikacja). Po przejęciu sieci kinowej przez
VUE International zajmował się wdrożeniem i
zlokalizowaniem nowego serwisu internetowego, który ruszył w marcu 2017
roku. Sprawne uruchomienie serwisu www.multikino.pl w Polsce przy
wsparciu Infinity Group zaowocowało kolejnymi lokalizacjami tego
projektu w Niemczech i Włoszech zrealizowanymi przez agencję z
Białegostoku.
W ciągu ostatnich 2 lat Wojciech Szymczyk uruchomił m.in. CRM, dwie
karty lojalnościowe współpracując z BLIKiem i GPayem, utworzył nowe
kompetencje performance’owe i kontentowe oraz wdrożył kompleksowe
badania satysfakcji klientów (NPS).
- To dla mnie niewątpliwie duże wyróżnienie i bardzo się cieszę, że
nasza praca tutaj w Polsce została w ten sposób doceniona - mówi
Wojciech Szymczyk. – Pod kątem działań digitalowych mamy wiele powodów
do dumy. Mam nadzieję,
że część rozwiązań, które wypracowaliśmy w Multikinie, uda się
zrealizować również na rynkach Europy Zachodniej. Oczekiwania wynikające
z przyjętej strategii centralizacji są bardzo ambitne, praca dla kilku
różnych rynków - uwzględniając ich lokalną specyfikę
- to dla mnie zupełnie nowe wyzwanie.
Przed dołączeniem do zespołu Multikina Wojciech Szymczyk był
kierownikiem e-commerce w Netii. Przez 5 lat odpowiadał również za
wszystkie działania digitalowe marki Heyah od czasu jej startu w 2005
roku.