2018-05-17
Multikino rozszerza ofertę dla młodzieży.
Po owocnych testach w czterech warszawskich kinach Multikino wprowadziło
do oferty ogólnopolskiej M!Kartę - wyjątkową akcję skierowaną do
wszystkich uczniów oraz studentów. Dzięki M!Karcie bilety od
poniedziałku do czwartku na wszystkie seanse 2D z repertuaru Multikina
kosztują jedyne 14,90 zł za sztukę. Partnerem akcji jest BLIK.
Multikino jako jedyna sieć kin w Polsce, skupiając się na potrzebach
młodszych miłośników kina, wykreowała M!Kartę - atrakcyjną i
niepowtarzalną ofertę, skierowaną wyłącznie do uczniów i studentów,
posiadających ważną legitymację studencką.
- Wolność i niezależność to dwie cechy, które są niezwykle istotne
dla Millenialsów - i właśnie na te wartości postawiliśmy. Od teraz
studentów i uczniów stać na emocje na najwyższym poziomie – od śmiechu
po łzy wzruszenia – mówi Igor Przespolewski, Marketing
Manager Multikino S.A. - M!Karta jest dobrze znana uczniom i
studentom w Warszawie. Ofertę testowaliśmy od początku grudnia 2017 r. w
4 naszych warszawskich obiektach. Okazała się absolutnym sukcesem, co
przełożyło się na naszą decyzję o rozszerzeniu oferty na całą Polskę.
M!Karta jest ważna rok i kosztuje jednorazowo 14,90 zł. Dzięki niej
bilety od poniedziałku do czwartku na dowolne seanse 2D z bieżącego
repertuaru Multikina kosztują jedyne 14,90 zł za sztukę. Poza tańszymi
biletami M!Karta uprawnia do zakupu zestawu Oscar w promocyjnej cenie
14,90 zł przez cały tydzień!
Ofercie towarzyszy program lojalnościowy. Po zarejestrowaniu karty i
udzieleniu zgody marketingowej użytkownicy zbierają punkty, które mogą
wymieniać na gratisowe bilety.
M!Karcie partneruje BLIK. Dla osób, korzystających z tej formy
płatności, Multikino wraz partnerem przygotowało dodatkowe profity.
Płacąc BLIKIEM na www.multikino.pl, posiadacze M!Karty za bilet do
Multikina zapłacą 14,90 zł – zarówno w tygodniu, jak i w weekendy.
– BLIK jest obecny w Multikinie od 2015 roku i zdobył już dużą
rzeszę fanów wśród klientów kina – mówi
Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.
- Sieć jako jedna z pierwszych wdrożyła także One Click BLIK, czyli
metodę płacenia jednym kliknięciem. Bycie partnerem M!Karty daje nam
możliwość dotarcia bezpośrednio do grupy docelowej młodszych
konsumentów, którzy wyjątkowo cenią nowoczesne rozwiązania płatnicze,
takie jak BLIK. Jeśli jeszcze nie mieli okazji, mogą od teraz przekonać
się, jaki jest szybki i wygodny, dodatkowo płacąc mniej za bilety do
kina.
Wprowadzenie M!Karty do oferty ogólnopolskiej wsparte będzie kampanią
promocyjną w outdoorze, radiu, online’ie i social mediach Multikina
(Facebook i Instagram). Media zaplanował Dział Marketingu firmy. Za
kreację odpowiada agencja 4Frame.
Więcej informacji o ofercie Multikina znajduje się tutaj:
www.multikino.pl/mkarta.