2018-02-19
Karta "Rodzina do Kina" w ofercie Multikina.
6 lutego w kinach sieci Multikino wprowadzona została wyjątkowa karta Rodzina
do Kina, dzięki której wyjście do kina stanie się jeszcze bardziej
atrakcyjną i opłacalną rozrywką dla całych rodzin. Partnerem programu
jest firma Wedel.
Bilety ulgowe dla każdego członka rodziny, zestaw barowy „Rodzinny” w
promocyjnej cenie, 25% zniżka na zakupy gadżetów w Multishopie, a do
tego wiele dodatkowych atrakcji – karta Rodzina do Kina to jedyna taka
oferta w Polsce skierowana do rodzin.
Kartę promują 3 postacie: odważna uczennica szkoły kaskaderów Volta,
początkujący operator filmowy Lens i podstępny reżyser Maestro.
Towarzyszą im ich pupile: Puchopotam, Zvid i Tubik. Wizerunek bohaterów
pojawia się na karcie Rodzina do Kina, a także brelokach, książeczkach,
naklejkach. W ten sposób Multikino zaprasza rodziny do magicznego
świata, w którym na każdego czeka ciekawa przygoda pełna niezapomnianych
emocji.
- Rodziny to bardzo ważna grupa widzów dla Multikina. Z myślą o
rodzicach, ale również dzieciach przygotowaliśmy kompleksową ofertę
kinową. Dzięki niej rodziny skorzystają ze zniżek na bilety, rodzinne
zestawy barowe, zabawki. Dzieci zaprosimy do niezwykłego świata
stworzonego specjalnie dla nich i przedstawimy przygody bohaterów po
drugiej stronie ekranu kinowego - mówi Edyta Pawłowicz-Ziurkowska,
Dyrektor Marketingu Multikino SA.
Zasady udziału w programie rodzinnym Multikina są proste - należy nabyć
kartę za symboliczną złotówkę i aktywować ją poprzez www.multikino.pl.
Karta jest ważna przez rok od daty zakupu. Obowiązuje na wszystkie filmy
poniżej 15. roku życia oraz Poranki Filmowe. Aby korzystać z jej
profitów, na seans do Multikina muszą wybrać się minimum dwie osoby, tj.
jeden rodzic i jeden dziecko. Maksymalnie z karty może skorzystać
7-osobowa rodzina (dwoje dorosłych i pięcioro dzieci). Dziecko nie może
mieć jednak ukończonych 18 lat.
Wprowadzeniu karty Rodzina do Kina towarzyszy program
lojalnościowy - za każdy zakupiony bilet i Zestaw Rodzinny użytkownicy
karty, którzy zarejestrowali ją on-line i udzielili zgody marketingowej,
będą mieli możliwość zbierania punktów. Te z kolei mogą wymieniać na
nagrody: breloki z bohaterami kampanii oraz gratisowe bilety. Ci, którzy
przystąpią do programu, otrzymają także specjalne książeczki z komiksem
– wprowadzające dzieci w wyjątkowy świat bohaterów Rodziny
do Kina, czyli Volty, Lensa i Maestro. Co więcej – za zakupiony
bilet lub zestaw Rodzinny dzieci otrzymają naklejki, które będą mogły
wklejać w książeczce.
Partnerem programu Rodzina do Kina jest firma Wedel.
– Zaproszenie do udziału w projekcie Wedla nie było
przypadkowe. Filozofia marki idealnie wpisuje się w nasze cele. Nam
także zależy, aby każdy widz – niezależnie od wieku – czuł dziecięcą
radość, siedząc w fotelu w Multikinie i oglądając film w gronie
najbliższych – wyjaśnia Edyta Pawłowicz-Ziurkowska, Dyrektor
Marketingu Multikino SA.
Szczegóły oferty Rodzina do Kina zostały opisane w
regulaminie oraz na stronie
Multikina >>